BESTELLEN EN BETALEN
Hoe kan ik online bestellen?
Winkelen bij Herba Online Shop is plezierig en overzichtelijk. Via de Home pagina zijn de categoriën weergegeven. U kunt ook zoeken op artikelen of trefwoord via de zoekbalk bovenin. Geef de zoekopdracht in en druk op het vergrootglas.
Na het zoeken komt het product of komen verschillende producten die overeenkomen met uw zoekopdracht in beeld. Klik op de afbeelding van het artikel zodat u op de productpagina komt, hier vindt u meer informatie over het product. U voert het aantal stuks in en voegt deze toe aan uw winkelwagen.
Rechtsboven in het scherm kunt u de inhoud van het winkelmandje bekijken en eventueel artikelen wijzigen, toevoegen of verwijderen. Is de bestelling compleet? Dan kunt u eenvoudig uw bestelling plaatsen. Heeft u hulp nodig bij het bestellen neem dan gerust contact op met onze klantenservice.
Ontvang ik een bevestiging van mijn bestelling?
Binnen enkele minuten na het plaatsen van uw bestelling ontvangt u een bevestiging per e-mail. Heeft u na het plaatsen van de bestelling geen bevestigingsmail ontvangen? Neem dan contact op met de klantenservice.
Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?
Zolang wij uw bestelling nog niet hebben geplaatst bij Herbalife is het mogelijk deze te wijzigen. Omdat wij uw bestelling doorgaans direct verwerken is het wel noodzakelijk dat u een eventuele wijziging per omgaande doorgeeft. Is uw bestelling eenmaal verwerkt dan kan de bestelling niet meer worden gewijzigd of geannuleerd.
Welke betaalmogelijkheden zijn er?
U kunt betalen met iDEAL, VISA of MasterCard, vooraf overmaken, contante betaling of via rembours. Klik hier voor meer informatie.